İyi akşamlar kızlarr.Hamile kalmak istiyorum yaklaşık 15 aydır deniyoruz olmadı bugün doktora gittim durumu anlattım amh testi istedi ultrasonla rahmime baktı gayet güzel dedi fakat reglimin ikinci günü alttan muane eder diye bekledim ama adetten 11. Gün için randevu verdi yumurtalarına bakıcam alttan muane edicem diye normalde adetliyken bakması gerekmiyor muydu