nazlihasan Kbranur41 ilk gebelikse ve zayıfsanız 6.aydan sonra anca çıkar diyolar😅 endişelenme canım sonlara doğru yerimizden kalkamıycaz😂😂😂
Papatyam123 26. Haftamdayım göbeğim çıktı ama az dışardan görenler gobegin felan hiç yok diyor ama bol giyiniyorum ona bağlıyorum ben 😂
Kbranur41 Tlaytas benim ilk hamileligim zayıfım bide doktorum da dedi sen zayıfsın cok fazla çıkmasını bekleme diye 😊 ben hala hissetmedim hareketini
Nslhn38 Bende yarin 18 haftalik olacagim karnim top gibi sanki disardan bakinca belli oluyor hareketlerini hissediyormusunuz kızlar
Tlaytas Nslhn38 17 de kipirti hissettim su an 19+3 deyim 3 gundur cok net hissediyorum hatta dün esim elini koydu o bile hissetti simdi atti simdi atti diye tekme saydik 😊
Kardii 30 haftalığım benim bile daha yeni yeni çıkıyor millete dediğimde hamileyim diye aa diye şaşırıyolar sen düşün
Nslhn38 Tlaytas darisi bize insallah 😌bende günde 1 2 defa böyle 4 5 saniye süren kipirtilar hissediyorum bebişin hareketimi acaba
Betul2009 Benim 3,5 aylıkta çıktı şuan sanki 6 7 aylık gibi duruyor bu ara 17+2 yim ben ilerki zamanları düşenemiyorum 🤣
Tlaytas Nslhn38 yaa bende ilk bebegimi kaybettim 😞 allah bir daha yaşatmasın sag salim alalim bebislerimizi
Nslhn38 Tlaytas amin amin insallah karnimda iki hafta ölü durmuş bebişim o yüzden hemen hareketlerini hissetmek istiyorum