Adetim bir gün gecikti yarın test alacaktım ki adet oldum zaten geçen hafta kan tahlili vermiştim sıfır çıkmıştı Nasip daha uzun süre denemeyeceğizde ikinci çocuk bu ay olursa olsun demiştik çünkü eşim göreve gidecek yurt dışına bir oğlumuz var Allah’a şükür eğer ikinciye de hamile olursan aklım daha çok kalır sizde tek başınıza napacaksın dedi o zaman aslında haklı ama ben istiyordum öyle zaman beklemek daha anlamlı geçer di kardeşi olsun istiyordum Nasip kısmet hayırlısı.