Rojin__321 öncelikle geçmiş olsun. Ben size etrafımda benzer durum yaşayanları söyleyeyim siz araştırın ve karar verin. Düşük, kürtaj vs.sonrasında ağır kaldırma çok uzanma vücudu yorma sonucunda YAPIŞIKLIK yaşabilirsin. Buda tekrar gebe kalma ihtimalini düşürüyor belki de yok ediyor. Çünkü etrafındakilerin başına gelenler benzer şekilde eve geldi cam sildi temizlik yaptı vs sonuç yapışıklık ve bunun geçmesi için ameliyat oldular. Yoksa çocuk olmuyor. Bu yüzden naçizane fikrim evin çöp içinde de olsa bedenine psikolojine bunu yapmamalısın. Allah yardımcın olsun yeniden