dilayrtt ben yaptım ilk doğumumu eğitim araştırmada tekrar orda yapacağım inşallah Battalgazi de de yakın zamanda arkadaşım yaptı. Eğitim araştırmada serdar büğrü, çok iyinilk doğumumu da o yaptı. Sonra Halil İbrahim akman da iyi ve Fatih yiğit özellikle tavsiye ederim ilgisi alakası süper çok güzel ulturason resimleri çıkardı bana yüzü bile görünüyor tabi siyah beyaz. Doğum olarakta ebeleri Allah iyisine denk getirisn ama sezaryen ekibim çok ilgiliydi sonrası da oyle doktoru sürekli geldi gitti. Sürekli ağrı kesici iğne oldum temizlik olsun ilgisi olsun ben çok memnun kaldım benimki tek kişilik odaydi ama genelde 2 kişilik veriyorlar. Battal Gazi de doktor açısından iyi değil ben beğenmiyorum oranın doktorlarını arkadaşım da kadın doktorda oldu eli ağırms zor iyileşti ama odasi tek kişiydi çok sakindi tertemizdi varis corabina kadar giydirmişler hasta bezini bağlamışlar. Çok memnun kaldı