nesliboy çok güzel geçti. Odaya aldılar önce eşyalarımı falan yerleştirdim, bebek kıyafetini ayrı koydum hemşireye verelicek olanı . Sonra ameliyathaneye götürdüler elbisemi değiştirdikten sonra, orda artık korku girdi içime ya hissedersem kestiklerini falan 🤣 hemşire ebeler kendi aralarında konuşuyordu, çok rahat oldukları için bende biraz kendimi toparladım, Kamer hoca geldi biraz rahatladım korku gitti ve bebekte geldi