Soydaner Ne gibi belirtileriniz var? Adetime ortalama ⅞ gün kala bir tane ovulasyon testim kalmıştı yaptım ve çift çizgi oldu. Bu şeklilde gebelik öğrenen varmı?
defnevedoruk Soydaner bat 26. dün iki testte de silik çift çizgi gördüm ama kanda negatif cıktı. bu ay elendim. ilk denediğimiz aynı ovulasyon yaptım ve o beni cok strese soktu bu ay yapmayacağım asla
Seymaaacar Ben reglim 2 gğn geçmişti öğrendiğimde çift çizgiydi. Şimdi 6+3 kalp atışı duyamadım ama kese ve bebek var zaman geçmiyor:( dilerim sağlıkla kucaklarız:)
defnevedoruk Seymaaacar ilk gebeliğimde 6+2de karından görmemişti ama vajinal görünmüştü o yüzden sordum☺️
Hilal_2302 Soydaner benimde akıntım olmaya başladı mukus gibi ve karnımın sadece bir bölgesinde ara ara ağrı var. Bat 27si sizce var mı?
Solgundeniz Hilal_2302 adet belirtileri ile hamilelik belirtileri neredeyse aynı çok benziyor beklemenizi öneririm