HazelSeren Kızlar suanda 18+1 iz 20+2 de randevu aldım perinatolojiye denk geldi nasıl olduysa sizce biraz daha geç mi gitmeliyim yoksa vakti iyimi 20 ve 24 arası dedi doktorum yapılıyor diye
Tturcan HazelSeren Benimde 20+1 olacak yarın doktorum bu tarihte gel dedi detaylı için sorun olmaz sanırım doktor kendisi çağırdı çünkü
myangelson HazelSeren 21. Haftada gitmiş oluyorsunuz erken değil bana da 18-24 arası gidebilirsin dediler 19+5 buldum 20 haftalık oluyor ilk hamileliğimde de böyleydi
HazelSeren Tturcan ben erken diye bıraz gec almayı düşünüyorum ama hem daha guzel gösterir kendini diye bakalım
HazelSeren Merve_kucuk bende 22 23 gıbı sankı daha guzel olur dıye düşünüyorum ama olmadı ıptal eder ertelerim napım 😀
Mekselina49 Merve_kucuk sizde nasıl yaptı bende normal 10 dakika da sürmedi renkli de değildi yani boyuna kilosuna falan baktı 1 saat falan değildi yani anlamadık
Emsal_swvinc1 Ben 22. Haftamda gittim doktorumda o haftamda gitmemi önerdi zaten , bence ileri haftalarda gitmek daha mantıklı bebek daha gelişmiş oluyo herşeyi daha net görebilirler diye düşünüyorum bi haftanın bile önemi var sonuçta bebek gelişiminde
aslaninannesi7 HazelSeren ben 23+4 de gittim iyiki de öyle yapmışım. Herşeyi o kadar netti ki yüzü özellikle 🙃
Merve_kucuk Mekselina49 Kaç dakika sürdüğünü hatırlamıyorum aradan 5 yıl geçti ama 1 saatte sürmedi ☺️😂
Nura1997 Ben yarin gidicem, 21+2 oluyor. Cok heyecanliyim, Insallah hayirli haberler duyariz doktordan.