kubrasal99 kizlar 19+5im yaklasik 3 gundur sirt ve bel agrisindan duramiyorum ama gobegim falan da cikmadi henuz agirliktan dolayi falan desem. Normal mi bu agrilar sizde de oldu mu?
melike180423 kubrasal99 evet normal sirt agrisi benim de cok oluyor benim de karnim gec cikti karninin buyukluguyle alakasi yok😊
rumisam kubrasal99 karnın cikmasada içerden büyüyor rahmin ağrılar çok normal bendede oldu kendini yormamaya çalış ayakta durma fazla 37 haftaligim simdi
Tazegebes kubrasal99 simge duman’ın YouTubeda sırt ağrılarına yönelik videoları vardı. Benim o dönem çok işime yaradı. Siz de egzersizle kendinizi rahatlatmaya çalışın 🤗