Seni çok iyi anlıyorum .Öncelikle Allah yardımcın olsun . Biz biogaia gaz damlası kullanıyoruz uzun zamandır o baya işe yaradı çok şükür. Benim bebeğim de aynı bu şekildeydi 3 aydan sonra azalmaya başladı. 4 ay bitene kadar kundak yaptım. Üzgünüm ama zamanla düzelen bir durum . İnsaAllah etrafında yardım edecek birileri vardır