Merhaba son adet günüm 30 Eylül korunmuyorum. Şuan kasığımda üstüne bastıkça bir ağrı var beyaz akıntım var (her ay olur bende) ama baska birşeyim yok mide bulantısı meme ağrısı vs yok. Sizce neden kasığım bastıkça ve otururken ağrıyor? Yaşayan var mı?