Arkadaşlar 39 hafta 5 günlük olduk Bir yarın doktor kontrolüm var yani yatış verebilir diye düşünüyorum çünkü alttan kontrol edecekler açılma var mı yok mu bilmiyorum ama onun dışında hiçbir belirti yok bu şekilde yatış alan oldu mu yatış aldıktan sonra ne yapıyorlar ya da birçok kişi şey diyor doğumdan önce kontrole gittiğinde alttan muayene yapıldığı zaman uyarı gibi bir şey oluyormuş hani sancıyı başlatıyormuş