Merhaba,
İlk gebeliğim tüp bebekti. 6+1 de bile kalp atışı gördük ama vajinalusg ile.. tabi o hastane çok donanımlıydı. Bugün normal yollarla olan ikinci gebeliğim için Zeynep Kamil’e gittim. Vajinalusg ile kese göründü içinde bebek göründü her şey ok ama kalp atışı ne görüldü ne de duyuldu. Hatta bebek 6+3 iken 6+5 görünüyor. Doktor 10 gün sonraya randevu verdi ama bana bi sorun o 10 gün nasıl geçecek. Aşırı mide yanmam ve halsizliğim var. Yani belirtilerim ilk gebeliğimdeki gibi tam gaz devam ediyor ama kalp atışı duyamamak çok kafamı kurcaladı. Acaba böyle bir durum yaşayan oldu mu? Sonrasında kalp atışı duyan vs.