Kızlar sıfır ev aldık iki sene önce ev yerden ısıtmalı. Sıcak olur diye heves ettik ama hiç düşündüğümüz kadar sıcak olmadı. Şu an Gaziantep’te yaşıyorum çok soğuk bir şehir değil dışarısı 12 derece kombi 40ta yanıyor ama evin içi 22-23 arası oluyor. Yerler de sıcacık değil basınca. Sizin evleriniz nasıl? Yani yere basınca sıcacık oluyor mu? Kaçta yakıyorsunuz içerisi kaç derece oluyor? Bebek olacağı için biraz tedirginim bir de Ocak doğumlu olacak çocuk.