rosatue Zuluss şeker harici zararı yok afiyet olsun 💕 ilk gebelik dimi 😂😂 ben de böyleydim bir de sıfır şekerdim. Şu an çıldırmışım sanırımsa diyorum
myangelson Zuluss bu kadar ince düşünmeyin birşey olmaz 🤷🏻♀️ yerken hiç aklıma gelmedi acaba zararlı mıdır diye 😅 çok fazla yemeyin yeter
Tazegebes Niye zararlı olsun ki biraz abartmıyor muyuz 😅 ölçülü yediğiniz sürece bir zararı olmaz merak etmeyin
Zuluss Tazegebes he nebileyim dedim acaba zararlımı hiç yemedimde hamileliğim boyunca ister istemez korkuyor insan😄