Cagla46 Kızlar şiddetli karın ağrısı yaşıyorum yaşayan var mı ne yapmalıyım 5 haftlık bebiş daha kalp atışı duymadık vücudumda ne olsa ona bişe olacak sanıyorum
Sybabyss Cagla46 5+2 benimde karnım ağrıyor büyük tuvalete cıkıyorum az önce aynı baslıgı bende acmıştım. Doktora gidip keseyi gördünüzmü
Cagla46 Sybabyss 6. Haftadan sonra dedi ama değişiklik gösteriyormuş erken ya da geç döllenme gibi durumlarda