Merhabalar güzel anneler ve anne adayları
Malumuzunuz bu hastane olaylarından dolayı Pazartesi gerçekleşecek doğumum doktorun başka önerdiği doktor arkadaşında Salı günü gerçekleşmiş oldu
Tabi 9 ay gittiğim doktor değil yeni tanıdığım sıfırdan bir doktora ameliyat olmak inanılmaz rahatsız etmişti takii doktorun bana ilk gün verdiği güven ve konuşma Salı günü sezaryena alındım zaten çikolata kistimde olduğu için ilk baştan beri tasarlanan oydu spinal anesteziyle gerçekleşti ve inanın korkulacak hiçbir şey yok iğneyi hissetmiyorsunuz bile o sıcaklık ayakları geldiğinde bi mide bulantısı gerçekleşiyor ama onada hemen müdahale ediliyor hatta ben midem bulantısı yaşıyorum dediğim anda bebek ağlaması duydum doğdu mu ne çabuk diye tepki verdim o kadar ki işlemler hızla ilerliyor bebeğimi hemen yanağıma kondurdular ve bebeği bakıma gönderdiler çikolata kistinden dolayı biraz daha kaldım ve sonrasında odama çıktım 3-4 saat ayaklarımı hiçbir şekilde hissetmedim bebeği getirip hemen emzirmeye başlatıldı boll kahve bitter çikolatası su içtim ayrıca evden yaptığım hoşafı uyuşukluk geçtiğinde hiçbir şekilde bir baş ağrısı yaşamadım ve beni kaldırdılar yere bakmamanız yeterli zaten ve direkt yürüyebiliyorsunuz ilk gecem şükür iyi geçti bugünde inanılmaz iyi hissediyorum yarında taburcu oluyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin bu güzel duyguyu