Merhaba hanımlar, bugun kan tahlili yaptırdım. Doktorum aradi. Sonucu söylerken 13 dedi diye anladım ve düşük olduğunu söyledi. Normalde bu hafta çatlama olup olmadığına bakacaktı. Sonucun boyle çıkması yumurtanın çatlamadıgi anlamına geliyor dedi. Progesteronu düşük çıkınca tedaviler sonucu hamile kalan var mı? Bu tedaviler hakkında bilgi verebilir misiniz?