Escenko ultrasonda 500 gr yanılma payı oluyor demişti benim doktorum aşağısı veya yukarısı ama yanılma olur demişti. Benim nişanım geldikten 3 gün sonra doğum yaptım. Doğum başlasın diye yerleri elinle sil, merdiven çok, ve korunmasız ilişki demişti doktorum. Benim sancım dayanılmaz değildi hastaneye geç gittim akşam 6 giittim 7 de suni sancı verdiler gece 11 buçukta doğum yaptım. Korkacak hiçbir şey yok 🙃🥰