Sybabyss Karnım ağrıyor ama büyük tuvalete çıkıyorum normalmi? Aksi bir durum olsa sadece ağrımı olurdu endiselendim
Merve_kucuk Sybabyss Adet ağrısı gibi ağrı olması normal. Şiddetli ve lekelenme olmadığı sürece. Bende 6+3 haftalığım son adete göre ilk defa bu cuma gideceğim doktora.
Rabiamina Sybabyss birkaç ay adet döneminiz geldiğinde ağrınız olur. Adet döneminize denk geliyorsa ondandır korkma
Alparslannn4837 Çok normal canım merak etme kanaman yoksa sorun değildir muhtemelen benim ağrılarım 12-13. Haftaya kadar sürmüştü regl ağrısı sandığım için ilk test bile vermemiştim basta
Senaaaskr Shnkh benim de 5+1 ama ben daha doktora gitmedim ve benim kaset ve erken gebelik testi çok silik çıkıyor . Sat 17 Eylül . Yumurtlama sonrası 12. Gün
Edosca Senaaaskr benim 4+5 geçen hafta kan verdim pozitifti doktor keseyi görmek için randevu verdi 4 kasımda hemşirede dediki kese gözüktükten sonra kalp atışı için geleceksin kese ve bebek gözüktüğünde sağlıklı gebelik diyoruz dedi 🤷🏼♀️
Shnkh Senaaaskr ben gittim canım biraz erken öğrendim onun öncesinde kayiplarim olduğu için erken gittim ben