betlulk05 Adetime 4 gün var ilk dakikalardan itibaren böyle çıktı ben çok hafif görüyorum sanki ama emin olmak için size soruyum dedim test markası prodoctor 
betlulk05 Mavikizkaracocuk kamerayı tam netleyemiyorum ya bu şekilde nasıl.[!https://mutluresim.com/images/2024/10/23/1g275m.jpg](https://)
Busetacir Çok dibinde bir pembelik var gibi ama erken yapmışsın zaten, adet gününü beklersen daha iyi olur😊
Serya3 betlulk05 ben negatif diye görüyorum ya inşallah vardr Allah’ım tez vakitte isteyen herkese nasip etsin inşallah 🥰
MAHPARE betlulk05 testi çektiğinde arka kısmı beyaz olsun şu an turuncu diye o hafif çizgi görünmüyor
eyb7 Merhaba, benim de bugun regl gunum normalde , test yaptim asagidaki gibi silik bi cizgi var gibi ne dersiniz