Melizz201120 Hamileliğimi pazartesi beta değer 126 ile öğrendim bugün lekelenmem olduğu için doktora gittim tekrar kan istedi ve betam 118 düşmüş cuma günü için tekrar kan vermemi istedi. Sizce beta neden düşer
nisoom01 Melizz201120 canım bildiğim kadarıyla kimyasal gebelik geçiriyorsun dikkat et çok geçmiş olsun 🌸