33+5 olduk kıyafetleri yıkadım utuledim dolaba yerleştirdim üzerini de temiz bı çarşafla kapattım iyice tozlanmasın diye iyi de oldu. Benim erken doğum riskim vardı o yüzden 26.haftada alışveriş yaptım 28. Haftada herşey hazırdı yıkandı utulendi ama sadece çantaya koyulmadi inşallah yarında çantaya yerlestirirsem benden iyisi yok ama size bı tavsiye çok geçe kalmayın hemen halledin sonra ağırlaşınca zor geliyor