37 haftalığız ve son zamanlarda enfeksiyon çıkıyor ve 24 saatlik idrar biriktirdim protein kacağı sınırda dendi tansiyon takibi yapıyorum. Benim 1 çocuğumda tansiyon sebebiyle 37 de doğuma alınmıştım apar topar. Fakat şimdi enfeksiyon olmasına rağmen ve protein kacağı sınırda olmasına rağmen sezeryan için gün almaya gittiğimde 39 haftaya verdi günü. Bugün tekrar idrar istedi ve sonuç iyi çıkmayınca tekrar ikinci tahlili istedi onun sonucu 1 haftaya anca çıkar dedi risk değil mi enfeksiyon yaşayan var mı😥