Daha önce hiç başına gelen oldu mu bilmiyorum ama son adetime göre hesaplandığında 6+6 haftalık hamileyim beta değerlerim şu şekilde geldi
11 Ekim 93.26
14 Ekim 255.8
16 Ekim 627.13
19 Ekim 1249
21 Ekim 1812 ( Kese gözükmedi )
23 Ekim 1506 ( Kese gözüktü ama değerim düşük çıktı )
25 Ekimde tekrar kan vericem sizce yükselir mi doktorum sağlıksız gebelik olabileceğini söyledi dış gebelik olabileceğini söyledi hiç başına gelen oldu mu ? Değerlerim tekrardan yükselir mi ?