Serya3 02.07.22 de evlendim, 11 1122de 2 aylk bebegmin kalbi durdu ve kürtaj oldum o gün bu gündür yok doktorum 2 kere kürtaj olduğun için 1 sene bekle dedi ama 1 yldir olmuyor😢😔
Alyadnz33 Serya3 bisey Dicem canını sıkma benimde korkularım var konudan alakasız bebeğin kalbî durduğunda ne gibi bi belirti verdi size bende korkuyorum hastaneye gidemiyorum yani kanaman oldumu
NNurBzk Serya3 bazı şeyler nasip herşeyde vardır bir hayır rabbim ne derse o 2019 da evlendim 2022 de çocuk istedik dış gebelik oldu zor bi ameliyat geçirdim ve sonrasında rahimde perde olduğunu öğrendim sonra perde ameliyatı oldum üzerinden 2 sene geçti bu iki senede her ay ağladım doktor doktor gezdik hiç bi sıkıntı yok denildi sonrasında bu sene bi ay önce hamile olduğumu öğrendim uzun sürmedi düşük yaptım kürtaj vs bi süreçten geçtim bazı şeyler zor ama her iki gebeliğimde de olursa olur olmazsa nasip dediğim zaman oldu herşey allahtan güzel dilekler bizlerle olsun zor bi süreç ama tevekkülümüz hiç bitmesin rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin
Serya3 Mini_baby ya ben yaparken dalmışım biraz testi yan tutmuşum hemen doğrulttum ama bu şekilde ilerledi😭😢
Serya3 Alyadnz33 benim ta ilk 26.10da öğrendiğimden beri kanamam byle damla damla günde 2 3 defa oluyordu ve ben çok gttim doktora onlar düşük önleyici şeyler veriyolar kuzeniminki şükür sağ salim doğdu ama bnmkine bsy olmz normal diye yolladılar hep. Sonra bi gttik kalbi durmuş kürtaj oldum 1 ay sonra kontrole gel dediler gttm pıhtılaşma var tekrar alcz dediler bidhaa oldum 1 yl korun tehlikeli rahmin yıprandı dediler . Öyle 😔
Serya3 Alyadnz33 bence gt bekleme ben ve kuzenim bak beklemeden hep gttik her kanamada gttik resmen ya ama kuzeniminki şükür sağ salim ama bnmki öldü 😔
Serya3 Mini_baby yok daha 28inde olucam ya ne bileym normal gbi döktüm de yan tutmuşum farkedince duzelttm😔
Serya3 Mini_baby inşallah Allah’ım ya inşallah valla çok istiyorum ilkinde ilk gebelikti bişey anlayamadm ne hissetmem ne yapmam gerekir bilmiyordum ama bunu aşırı derecede çok istiyorum 😔😭
BabyPelargos Serya3 ay sen neden aglıyorsun. Ben de aynen 2 kürtaj oldum. 1i gelişmedi. Diğeri de 2 aylık kalbi durdu. Hemen pıhtı testi yaptırdım. Kan pıhtı problemim çıktı. Şimdi gebeyim. Her gün kan sulandırıcı vuruluyorum. Gebe kalmadan da günaşırı ecopirin içtim. Sana tavsiyem pıhtı testi yaptırmadıysan hemen yaptır.
BabyPelargos Serya3 ben de 2022 Mayıs ta evlendim. Daha yeni gebe kaldım. Bol bol deneyin bu arada uygulamadan yumurtlamanı takip et o gün öğlen bile deneyin. Hiç sıkma canını hamile kalıyorsun işte ne güzel ama sen pıhtı testi yaptır