Ben ilk çocuğumu Ocak 2 de doğurdum uzun kollu koymadım giydirmesi zor oluyor hatta ilk etapta. sıfır kollu zıbın hastane çıkışı battaniye koyun eve giderken giydirmek içinde hastane çıkışı üzerine yün bi hırka giydirip battaniyeye sarın yeterli zaten