Melisa2907 Canoski bende de öyleydi. Sınır 10muş sanırım bizimki 9.5 çıkmıştı detaylı ultrasonda. Sonra özele gittim 1.5 saat baktılar 7 ölçtüler. Devlet hastanesindeki kontrolumde de bu ay 6.5 oldugunu söylediler. Genellikle doğuma kadar kendi kapanıyirmuş🤲🏻
Canoski Papatyaam123 emar ve ultrsnda 14 ckti amnisentz olmk zrnda klrm 32 haftalk oldk halen snc beklyrz fnm ne çıkacak diye 28 haftamiz bttgnde ortaya ckti
Papatyaam123 Canoski bizimde 26. Haftada çıktı ortaya 9 ile başladı şu an Emar ve ultrason yapıldı iki hafta önce o zaman 12 ydi şimdi 31+3 olduk çapa heyete gidicez yine 🥹Bizde bide Sisterna magnada genişleme var çok endişeliyim
Nurellaaaaaaa1212 Canoski kuzum olsun kötü düşünme sonucta büyümüş artık doğumun yaklaşıyor sonuc cıksa da hayırlısı ne ise o olur inan bana. Biz de 23 ama 18de gelişimi durdu suyu hiç yok bizim daha kötü yani acil sonlanması lazım ama lanet raporu bekliyoruz
Canoski Nurellaaaaaaa1212 Rabbım hakkımızda hyrlsini. Versn inslah cnm bzm durumumz çok zor surda inan besik için kyfy için secm yapamamyanlara kızıyorum evladın sağlıklı hepsi olur bz de sağlıklı olsun diye uğraşıyoruz Rabbım kmsyibzm durumumuza düşürmesin çok ypratici surec
Canoski Melisa2907 yapmışlardı 2 hfta önce bi hfta öncede gtmstm bsy dmdlr amnisenttz sncu önemli ddlr
Nurellaaaaaaa1212 Canoski bi kızım var 2 bucuk yasında karnıma dokunup kardes diyor sürekli. Zaten psikolojik olarak etkileniyoruz bir de 1 haftada cıkabilicek sonucları aylarca bekliyoruz
Canoski Nurellaaaaaaa1212 benimde iki oğlum var cnm kizim olacak diye ck svnyorlardurumun pek frknda dgllr yanstmamaya çalışıyoruz aksi bsy geltse başıma diye 😓
Canoski Papatyaam123 güzel sonuçlar alalım inslaj cnm benim.😓😓sende benim gbi son dka ckms resmen dha önce frk edlmdi benimki cnm😓