Arkadaşlar merhaba. Polikistik overim olduğu için doktorum adetin 5.günü klomene başlattı sabah akşam 2kere kullandım 5gün boyunca. Adetin 14.günü kontrole gel dedi gittim. Çok fazla yumurtalarım oluştuğunu söyledi 6-7tane falan. O yüzden çatlatma iğnesi vermicem sıkıntı olur dedi. Kendiliğinden çatlarsa sorun olurmu dedim , hayır dedi ama bi tık aklıma takıldı. Benim gibi aynı şeyi yaşayanlar varmı yazar mısınız?