2025z Kader_44 ben temmuz oraya göre de erkek ama benimde içime hep kız doğuyor hayırlısı artık belki de çok kız istediğim içindir bilmiyorum
Misskokulum @"YavruskaAnnesiii dün başka doktorada gittin belki yanlış tahmin ediyodur diye bu resimede baka bilir misiniz