Medine-96 Prilam dr kullanıyorum ama geçmeyen bulantı ve kusma söz konusu 🥺 sizler ne durumdasınız, neler iyi gelmişti size ?
seyma0661 Medine-96 kaçıncı haftadasınız? Benim 14.haftada geçti. Bulantıları varken kefir, yeşil elma, karbonhidrat ağırlıklı şeyler yiyodum prilamın yanında
Medine-96 zelihayaman1 7 haftamdayım doktorumla görüştüm ilacın dozunu arttıralım dedi olmazsa ya ilacı değiştireceğiz ya da serum takacağız dedi. Ama geçmeyecek gibi duruyor çok zor günler 🙄