gulcin34 Kızlar 8+5 deyin ama bulantım çok ağzıma acı şu geliyor ve resmen midemin içinde inanılmaz bi acı var. Dün kontrolde doktor prizin bulantı hapı verdi ama napıcam bilmiyorum geçmiyor uykum çok geliyor uyanırken yataktan kalktığımda kusasım geliyo
zelihayaman1 gulcin34 cok zor bi süreç 6. haftada basladı 11+2 hala devaö edıyor ani kusmalar ataklar tisinmelrr ama ins 3. aydan sonda azalır ben gece yatmadan once 2 tane prilam alıyorum yoksa daha kötüyüm
aylaamomm gulcin34 bende 12.haftadayım benimde midem berbat hep kuscağım çıkıyor su bile içsem içim bulanıyor
Ebruaslan-21 gulcin34 inanın anlattığımız herşey banada oluyor ,hiç birşey yemiyorum ama midem hep dolu gibi ve ekşime yapıyor doktorum ilacda onermedi
gulcin34 zelihayaman1 İnşallah öyle umut ediyorum acile mi gitsem diye düşünüyorum ama orda da bi’şey yapmazlar bulantı için duruyorum dua ediyorum
gulcin34 aylaamomm Annelerin fedakarlığı hamileyken başlar diyordu annem o kadar haklıymış ki Rabbim sabırlar versin
QueenMomm Ne prizin ne prilam hiçbir şekilde bir kaç günden sonra işe yaramıyor 11+3 üz ama hayla mide bulantılarım ilk günden beri devam ediyor😭