Papatyam02 Hifaakim catlatma ıgnesınden bır gın aonra 3 gunluk bırlıktelık oldu baska olmadı bnm suan batı beklıom acıkcası bu ay pek umudum yok hormon testlerım dusuk cıktı olması gerekenden oyuzden olmaz gıbı gelıo bakalım hayırlısı
2418 Hifaakim Yumurtlama zamanında 2 kez korunmasız oldu başka olmadı bizim ilk bebegimiz değil. o yüzden olsa da olmasa da sorun yapmayacağız 2 tane çocuğumuz var ikiside küçük zaten
Birdemetyasemin Benimde tahmini 2 sinde. Sağdan 2 yumurta büyümüştü çatladı. Progesteron da 30 çıktı. Şuanda da sağ kasıkta ağrım var ve bel ağrısı var . Bakalım bekletmedeyiz. Umarım güzel sonuçlar alırız 🥹
Innerglow Abcdfghe bence erken zaten ilk hamileliğim de geçiktiğimdr sadece uyku bastırmıştı en erken hissetme şeyi regliye bi kaç gün varken diyor doktorlar ama kişiden kişiye değişiyor tabi