Merve_kucuk Ben doktora gittim durumumu anlattım daha önceki hamileliklerimi başımdan geçeni ondan sonra beni muayene etti dedi ki ben keseyi de göremiyorum bebeği de göremiyorum zaten bu hafta da göremem gayet normal çok küçük dedi ondan sonra ultrason cihazını iyice sağ tarafa getirdi dedi ki sen de kist mi vardı yo dedim ben bir sürü doktora gittim yani olsaydı kendileri bana açıkça söylerlerdi zamanında dedim sana iyice yaklaştırdığında bir şey gördü buna göre dedi zaten kendisi ki gördüğü büyük ihtimalle kese bebek ondan sonra ben kızımı doğum yaptığım doktoru aradım çevremdeki arkadaşlarıma danıştım söyledikleri şeyi şu zaten çoğu insana söylediği şey şu kisti olan bir insan zaten ben bundan 3 ay önce kürtaj getirdim kürtajda kisti dışarı atıyorsun dedi bana yani geldiğim doktor doktor değildi büyük ihtimaller gittiğim hastanede çok stajyer doktor çalışıyor büyük ihtimalle staj yere denk geldim yanında not alan genelde sekreterler oluyor ya kadın soruyor diyor ki ne görüyorsun O da diyor ki ultrasonda ne gördüğümü anlamıyorum yani bunu diyen Ben bir insandan zaten bir şey bekleyemiyorum allak bullak anca insanları karıştırıyorlar