Merhaba hanımlar aranıza yeni katıldım sorularım olucaktı tecrübeli annelere ben eylülün 8 i regl oldum 5 gün sürdü her zamanki gibi sonra 23 eylülde oldum tekrar fakat 3 gün sürdü ekimin 9unda test yaptım çift çizgi çıktı tatildeydik dönünce bugün kan testi verdim beta 832 çıktı kaç haftalık olduğunu kestiremedim sizce 8 inden mi baz almalıyım 23 ünden mi 832 beta kaç haftalıktır
Not : kanı vereli 3 gün oldu sonuç yeni çıktı şuan artmıştır