Bugün tam 38 olduk. Bebeğimin dünden beri haraketlerinde bi azalma var ya. Korkutuyo beni. Bundan öncesinde çok fazla toparlanırdı kasılırdı şimdi çok az oluyo bu durum. Hatta 2 gündür kasılma falan da olmadı hiç. Pazartesi randevum vardı her şey normaldi kalp atışı vs. Dün bir bugün iki birden azaldı pazartesiden sonra. Yarında böyle olursa bi sağlık ocağına kalp atışını dinlemeye gitsem mi? Yada nts mi gerekiyor? Yada bekleyim mi napim ya