Mavideniz61 Merhabalar sancı gözüküyor mu acaba doktor sancın çıktı dedi ama korkuyorum bu sancıyla doğuma girenler oldu mu 35+6 haftalık sezaryen olacağım
Yasemin12344 Mavideniz61 bende ayni gün ayni haftaligim sizinle doğum erken yada küveze girer dediler mi bence haftaniz normal
Premsems Mavideniz61 Benımde aynı haftada böyle çıktı serum verdiler durdu, serumları takıl tekrar çekil, korkma inşallah bişey olmaz
Yasemin12344 Mavideniz61 aa ben yanlış okumuşum şuan 36+5 im ben canım 35 oldugu icin durdurmaya calisiyolar
Mavideniz61 Yasemin12344 sence durdurmak için serum verdi tekrar NST’ye gireceğim sancı çıkarsa yatış verecekmiş Doğum olursa yenidoğan yoğun bakımı olan hastaneye yönlendirecem dedi aslında haftası ve kilosu iyi neden öyle dedi bilmiyorum :(
Yasemin12344 Mavideniz61 ben 35+2 de sanciyla gittim orda serum ve ciger geliştirici vuruldu şuan doğsada sıkıntı olmaz artik iğne kuvvetli dedi nasıl yoğun bakima giriyor anlamadim geçen yıl kardesim oldu 36+3 de doğdu ve gayet saglikliyfi cikti
Yasemin12344 Mavideniz61 doktorunuz neden bu kadar çabuk bebegi gormeden yogun bakima varasiya düşündü haftaniz kucuk degil
fztanne1 Mavideniz61 doktorunuz bebeğiniz için risk almak istmemiştir bence en doğrusu o zaten 😊 yani illa küvöze girecek diye bir konu yok risk var ortada bu da her doğumda var 40 haftalık doğup solunum sıkıntısı çeken bebekler oluyor 😊
Mavideniz61 Yasemin12344 evet umarım durur 🥹durmazsa Acıbadem’e yönlendiricem dedi , orası çok fiyatlı bi hastane nasıl olacak bilmiyorum
Mavideniz61 Serumdan sonra tekrar nst girdim yine sancı çıktı , doktor yatış verdi ben imza atıp çıktım eve geldim ama ara ara vuran sancım var bu durumda ne gibi risk olur acaba
susam_18 Mavideniz61 açılmanız varmıydı benim 33+4 te sancılarım hiç durmadı ve düzenliydi. 6 cm açılmam vardı. Sezaryen oldumm.Ameliyat olcaksanız bile ciğer geliştirici yapabilirler. Zaten prematüre sayıldığı için hiçbir yenidoğan bakım ücret talep edemez. Bebeğinizi de riske atmayın derim.
trabzonlumom Mavideniz61 keşke imza atıp çıkmasaydınız hastane sizin için daha güvenilirdi bence ani bişe olunca müdahale ederdiler. Sonuçta sancınız var orda takipte olacaktınız.
Mavideniz61 susam_18 rahim ağzın kapalı dedi doktor , alttan bakmadı ama ultrasonla baktık sık değil ama hafif hafif vuran sancım var yatarak dinlensem geçmez mi acaba
Mavideniz61 trabzonlumom Çamlıca Medipol yenidoğan bölümümüz tadilatta başka Medipol yönlendirebilirim dedi burada yatış yapamayız dedi , yönlendirdiği hastaneye gitmek istemedim , aslında 36 haftalık erken doğum olmuyor ama neden yönlendirdi onu da anlamadım
susam_18 Mavideniz61 yatarak geçseydi benim ki geçerdi. İkinci gebeliğim yine yatıyorum ama gün içinde bazen çok bazen az sancım kasılmalarım oluyo. İlaçlarımda var bunun için ama önüne geçemiyorum.30. haftamdayım daha .bence siz sabah tekrar muayeneye gidin.
fztanne1 Mavideniz61 sadece yatarak geçmez hem ilaç , hem magnezyum hem de bol su içmeniz gerekiyor . Bol su derken şöyle bi 5-6 litre kadar 😊
susam_18 Mavideniz61 Mavideniz61 26.haftadan beri yatıyorum 30 haftalığım daha. Evdeyim ilaçlarla geçiriyorum.