Kızlar merhaba anlayan varsa bakabilir mi? Bu test geçen sene yapıldı bir kürtaj, bir düşük sonrası ve açık miyom ameliyatı oldum ardından. Bu yüzden testin sonucu hakkında hiçbir şey söylemedi doktor. Testi yapan sadece çok az bir pıhtılaşma var dediğini hatırlıyorum yalan yanlış. O zamanki odak noktamız ameliyattı o yüzden üstünde durulmadı. Sonradan farkettim burada gördükçe atılan testleri inceledim 2 heterozigot var. Doktorumada pazartesi kontrolüm var göstereceğim yeni hatırladım. Sizce kötü birşey var mı bu sonuçta aklım karıştı.🥺