betulk027 Kızlar 24 haftanın içindeyim son günlerde akşam saat 8 bir de gece saat 11de hareketlerini hissederdim..bugün hissetmedim gibi🙄sadece bağırsak hareketi gibi bir şey hissettim normal mi🙏🙄
deletedmom734 betulk027 çok normal içindeki insan tatşım robot değil canı istemiş hareket etmemiş...😁 hepsi bu relax😚 24 saat boyunca hiç hareket hissetmezsen o zaman dpktora gidersin