Merhaba bugün devlet hastanesinde detaylı ultrona girdim rahim ağzı kısalığı var dedi bi ilaç yazdı ama şuan almadım, yarın özele gideceğim o yüzden ilacı almadım bide onla konuşacağım. 19+6 bu arada rahim ağzı kısalığı neden olur bilginiz var mı napabilirim?