Kızlar benim hayatta adetim geçmezdi 2 gün oldu geçeli hâlâ olmadım 29. Gün oldu bugün normal de 25-27 günler arasında oluyorum en geç.
Dün kan verdim çıkmadı gebelik. Geç döllenme mi oldu da çıkmadı bilmiyorum.
Karnım ağrıyor vajinam da bir akıntı var adet olmak için yapılacak egzersiz veya ne bileyim bi ilaç ya bitkisel şeyler var mı bildiğiniz Allah rızası için yardım edin istemsizce ağlıyorum ağrı var gibi yok gibi de ya çözemedim o kadar kötü geçiyor ki sabahtan beridir ağlıyorum Allah rızası için yardım edin