xJade Eski panik atak hastasıyım bende diyordum ki acaba doğum yaparken kriz geçirip bebeği doğuramazsam kendi kendime strese soktum bir ara sonra saldım hiç düşünmedim o an gelsin de sonrasına bakarız. 40 haftalıkken sabah regl ağrısı, suyumun gelmesiyle hastaneye gittim sancım yetersiz olunca suni sancı takıldı. Bir ara çok acı verdi onda yalan yok ama o acıyı 1-2 saat çektim sonrasında hafifledi sancı geldikçe derin nefes alıp verdim o çok iyi geldi. Tam açıklıkta kesi atıldı anlamadım bile ıkınma hissi gelince ıkın dediler 4.ıkınmada doğurdum doğuramam sandım bir anda içimden sıcak bir şeyler aktı bir gözümü bir açtım bebeğim kucağımda 🥹🥹 Hiç düşünme bunları ebelerini dinle ve bebeğini düşün her şey çok güzel ilerliyor. Doğum yaptım bebek yanımdaki beşikte dikişlerim atıldı batikonla sildiler bez taktılar ben oturuyorum annem geldi ben doğurdum dedim inanmadı bebeği gösterdim şok oldu😅😅 Biz doğum yaptıktan sonra ayılıp bayılıyorduk sen oturuyorsun gülüyorsun demişti hala herkese öyle anlatır😂😂