2418 Papatyamm63 bebeğin kilosu az olsa ne olur çok olsa ne olur önemli olan sağlıklı olması 37+6 2490 Gr doğdu bebeğim gayette sağlıklıydı bolbol emzirip kilo aldırırsın takılma böyle şeylere lütfen
Wolf13 Papatyamm63 sağlıklı olması önemli , 2700 kg doğan bebekler var 🥰 şöyle soyleyeyim oğlumda 2800 doğar demiştj doktor oğlum 3 buçuk kilo doğdu. Bazen tutmuyor makinalar doğru ölçüm yapmıyor
Minupa--03 37 haftalık ken kilosu 2.400,2.800 normal deniliyo ve yaziyo haftasına göre kilosu gayet iyi bence
Shylaaa Kilo önemli değil. 39 da 3150 doğum yaptım bugün. Çok şükür yanımda uyuyor önemli olan sağlıklı olması, küvöze girmemesi 🌸
Yasemin12344 kardelen54 3 hafta geri olmasi imkansız ben en son 35+0 da 2500 dedi doktor olması gerektigi gibi dedi
An53 Papatyamm63 Yani evet bence de biraz geride gibi ama yine bi önemi var mı derseniz hiçbir önemi yok. Doğduktan sonra kilo alır, doğumu daha kolay olur hiç kafanıza takmayın
Cosimaniehaus Papatyamm63 biz de son haftalara doğru bir iki hafta geriden geliyorduk. En son 2800 demişti doktorumuz 2530gr doğdu bebeğim. Kuvöze girmedi. Şimdi 1ayı geçti hızla kilo alıyor. Endişe etmeyin sağlıklı diyorsa doktor. Bize doğsa kuvöze girmez demişti ve öyle oldu. 37+4 te doğdu bebeğim
kardelen54 Yasemin12344 evet eşim kendi ultron ekranından görmüş zaten 34 hafta 5 günlük yazıyormuş ama doktor dikkat edeyim diye belki 3 hafta demiştir bizde ciddiye almadik bebek arkası donuktu pozisyondan bile kilosu yanlış çıkmış olabilir
Yasemin12344 kardelen54 2500 olduktan sonra korkmayınn gayet iyi bende 37 de gidecem şuan 36+5 im insallah 2900 3000 olmuştur
Mervecimbidur Papatyamm63 henimki 36 haftalıkken 3 kiloydu şuan 37 oldu haftası bana doktor haftasına göre kilosu bi hafta önden gidiyo dedi yani sizinkinin kilosu gayet normal🌺
kardelen54 Yasemin12344 evet sağlıklı olsun da kilo alınır ama doğana kadar yine en azından 3 kilo olur inşallah