Canım bende senin gibi 9.gunu verdim negatif aldım 12.gunu yaptım pozitif öğrendim bence umudunu kaybetme dur bakalım güzel düşün 12.gunu git bir daha ver kan. Ben yaşadım belki umut olur diye yazmak istedim dualarım seninle 🙏 biz 23 haftalık olduk bile darisi sana olsun insallah isteyen herkese nasip olsun