ShutUp Ben birkaç tavsiyede bulunmak isterim. Pudra almanıza gerek yok. Siveno deterjan çok güzel ama uni Baby iyi değil. Mustela şampuan da losyon da güzel ama daha güzeli var. O da bioderma abc serisi. Lansinoh göğüs kremi kurtarmıyor, aynı şekilde zararsız ama müthiş etkili olan garmastan pomat öneririm. Bunu lütfen unutmayın eğer istemezseniz lansinoh denerseniz ve yeterli olmazsa aklınızda bulunsun sizi kurtarır. Ve son olarak peşin peşin göğüs pompasıdır biberondur almanıza gerek yok. İçinizi ferah tutun kendinize biraz zaman tanıyın. Doğal olarak düzene girer. Hemen onlara sarılmak mantıklı değil. Zaten insan doğum yapınca bir panik oluyor. Siz sakin olan olmaya çalışın. İlla ki bir desteğe ihtiyaç duyarsanız da kiralanan madela pompalar var. Ama dediğim gibi sağım doğal akışı bozuyor ayrıca her meme de sağıma süt vermiyor. İlk zaman biberondansa enjektör kullanmak daha uygun ihtiyaç halinde.