Tırmalama huyu var mı vs diye soranlara vermetin lütfen. Kedinin tırmalayabilrceğini tüy dökebileceğini sağlık problemlerini her şeyini bilen birine verin🥲 kısırlaştırma şartı mutlaka koşun, üreticiler alırsa kedinizi çok vicdan yaparsınız… ayrıca alan kişinin maddi durumunu çok iyi sorgulayın, scottish cinsine bakması ucuz değil. Camlarına kedi teli takabilsin, veteriner muayenelerini eksiksiz gerçekleştirebilsin. Mümkünse evinde kedi olmasın yoksa size geri gönderebilirler anlaşamadılar diye, travmatik bir deneyim kediniz için. Nacizane tavsiye vermek istedim, ben de zamanında sahiplendirmek durumunda kalmıştım ve çok şükür gerek olmadı kedim yıllardır benimle🙏🏻 uyarmak istedim o yüzden.