bera777 bizimkine onde gidiyor dediler iyi birseyde degil… dr dediki karbonhidrati azalt kiloma dikkat et sekerin olabilir sekerini yukseltme..bu gidisle 38. Haftadan sonra heran doğum olabilir.. Ben normal dogum istiyordum ama 4,5kgden fazlasi sezeryan diyorlar.. yani ideal olmasi daha iyi sitres yapmayın ben en basindan beri süt tukettim yumurta tukettim.. ayriyeten muzu cok öneriyorlar kaşar peyniri, badem ceviz fındık tarzı cerezler kilo aldiriyormus bebeklere 😊