melikedmrc Merhabalar. Önümüzdeki hafta doktorum çatı muayenesi yapacağını söyledi. 37. Haftadayım şu an. Çatı muayenesi yaptıranlarınız var mı acaba aranızda biraz tedirginim açıkçası ilk defa yaptıracağım için nasıl oluyor bilmiyorum canınız acıyor mu acaba
mlkkk melikedmrc hayır canınız acımıyor iki parmağa jel sürerek 10sn bile sürmeden bakıyor rahat olun
bubuiledudu melikedmrc benim de 2 hafta sonra 37 de yapacağını söyledi doktorum. Sıfır tecrübe bekliyorum bakalım hem korkuyorum hem de çok normal.dogum istiyorum
TwinsAndBeren melikedmrc hiç korkacak biri şey yok beni de korkutmuşlardı acıyor vs diye ama hiç sesim çıkmadı doktorum demişti ki daha buna dayanamayanlar normal doğum diye tutturuyorlar 😂 yani hiçbir şey yok korkmayın
1Cerenarslan1 TwinsAndBeren ilk doğumum normal oldu ama çatı muayenelerinden hep korktum hele doğum zamanı gidip gelip parmakliyolardi kabus gibiydi şimdi ikinciye hamileyim yine normal olur inşallah ama işte çatı muayenesi olmasa ne güzel olur bilmiyorum korku veriyor o bana😂ahahahsh
Booksandcats Hiç korkutulan gibi bir şey değil kendinizi kasmayın ben bir kere kastım çok canım yandı ama gevşek bırakırsanız asla hissetmiyorsunuz
Elifmelif melikedmrc bugün 37+1 deyim bana da bugün yapıldı çatı muayenesi önce ultrason çubuğuyla baktı sonra da sadece 2 parmağıyla muayene etti ikisi toplam maksimum 1 dk falan sürdü ben de çok gergin gitmiştim ama doktorum sağolsun önce tarif etti sakinleştirdi gerçekten de dayanılmayacak bir durum yok 🌸
gmzekls12 Kızlar bende bugün çatı muayenesi oldum şimdi eve geldim afedersiniz adet kanı gibi kan geldi kırmızı ve pıhtılı doktor 1 santim açılman var demisti bir sıkıntı olur mu sizce muayeneden kaynaklı mıdır kan gelmesi nişan mı acaba
melikedmrc 1Cerenarslan1 İlk doğumunuz normal olduysa ikinci de öyle olur muhtemelen. İlk doğumunuz nasıldı peki korkuyorum da biraz
akkaya_1234 Elifmelif ya bazıları diyor ki tüm elini bileğine kadar sokuyor çatı muyane de ya doğum açıklığı ölçmede öyle bir şey yok dimi