Kızlar 31 de gittim en son nst de sancı çıktı haftaya gel dedi gittim bu sefer çıkmadı ara ara yine sancım oluyor, ama bugün sabah ve şimdi yine sancılarım oldu böyle aşağı baskı oluyor adet ağrısının daha yoğunu ama çok uzun süre değil 2-3 dakika sonra geçiyor bu haftalar da doğum yapan var mı