ecemdura Merhaba 34 haftalık hamileyim. Aranızda gebelik kolestazı yaşayan var mı bende sadece kaşıntı var ama durulmayacak kadar kadar. Aranızda yaşayan varsa aydınlatabilir mi beni
TwinsAndBeren ecemdura ne zaman başladı acaba ben şu an 18 haftalık hamileyim ve geceleri ayaklarım çok kaşınıyor acaba başlangıç mı ilk gebeliğimde böyle bir şey olmamıştı
Ftmadegrmenci ecemdura 37 haftada başladı 38 haftada doktor fark etti yatış verdi tahlil yaptı hamilelik koleztazı dedi beklemeyelim bebeği riske atmayalım dedi öyle doğum yapmıştım doğumdan sonra geçti
Nazsuuu ecemdura bende de var 1 hafta hastanede kaldm hala geçmedi ztn hap vermislerdi onu kullaniyorum ama eczanede 800 lira fln
Kizannisi ecemdura merhaba 37+3 te aniden kaşıntılarım oldu ertesi gün doktora gittim tahlil istedi kolestaz olduğunu öğrendik iki gün akciğer geliştirici iğne oldum bebek zaten neredeyse haftasını doldurduğu için doktor riske atmak istemedi bebeği. 37+6 da acil sezeryanla doğum yaptım
ecemdura Bihterrr Tanı konulmadı kaşıntıda durulmicam gibi olursa gitmem söylendi ve halsizlik felanda olması gerekiyormuş kızarıklık bende sadece kaşıntı var
beyza36 ecemdura kan tahlilide vermeniz lazım bazen döküntü felan olmayabiliyormuş . Kolestaz olabilirsiniz
Bihterrr ecemdura bende çok kaşıntı yaşadım her yerim kıpkırmızı oldu yara oldu acillik oldum ama kolestaz değil de puppp olabilir araştırın çoğu doktor bilmiyor ben doğum yaptım hala geçmedi arada kaşıntı krizlerim geliyor
Bihterrr ecemdura başta kızarıklık olmuyor sonradan özellikle çatlayan yerleriniz yara gibi oluyor yanıyor kaşınıyor ben cildiye dahiliye endokronoloji kadın doğum hepsine sordum en son acile gittim serum falan verildi kimse çözemedi kadın doğum doktorum halime acıdı belden altım mahvolmuştu sonra tesadüfen internette gördüm puppp diye bişey olduğunu. Tahlil yaptırın karaciğer enzimlerinize baktırın sorun yoksa benim bahsettiğim şey çıkacak büyük ihtimalle
Bihterrr ecemdura e önceden ben de böyle bişey yaşamadım hamileliğe özel bi durum zaten. Gebelik kurdeşeni diye de geçiyor. Kolestaz değilse odur muhtemelen maalesef çözümü de yok yani ben bulamadım
Kbrtrkglkskn Sadece avuç içi ve ayak altında vardı tahlillerim yapılmıştı gebelik kolestazı tanısı aldım 35. Haftanın içindeydim bebekte kg olarak ve hafta olarak iyi olduğu için riske atılmadı 36+5 te sezeryan a alındım
Bebisiminannesii Gece uykumdan uyanıp kasiniyodum bende ve özellikle geceleri krizler tutuyodu, bacaklarım kasiniyodu banyoda dus alıyordum biraz rahatlıyordum. Cok kotu bisey